• وبلاگ : مي نوا
  • يادداشت : آيا زنا در سه شماره رخ مي دهد ؟؟؟
  • نظرات : 2 خصوصي ، 38 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام
    ببينم فکر کردي با اين حرفا چه کار ميشه کرد؟؟؟؟ اونايي که اهل اينجور کاران که تو اينترنت دنبال مطالب تو نميان پس به درد اونا که نخورد.
    تازه اکثر همون آدم ها اين چيزا رو ميدونن اما قلبشون سياه شده و تاثير نداره، پس برادرم يه مطلب بنويس که رو قلب سياهشون تاثير بزاره.
    راستي اسم مطلب با خود مطلب اصلا نميخوره يني من فکر کردم که شما ميگي زنا انقدر زياد شده که با سه شماره فراهم ميشه.
    راستي داداش ناراحت نشي ها من عادت دارم که انتقاد کنم.......در پناه حق.

    پاسخ

    سلام عزيز دل برادر . 1.لحظه شماري مي کردم براي اين که يک بزرگواري از اين متن انتقاد کنه . چون با انتقاد هست که بحث چالشي تر مي شود و نويسنده مي تواند متن خودش را بيشتر شرح دهد . 2. محور اصلي اين متن ، آيه اي از قران کريم بود . پس بنا بر استدلال جنابعالي ،خداوند متعال نيز نمي بايست چنين توصيه اي مي کرد . چون زنا کاران که قرآن نمي خوانند و کساني که قرآن مي خوانند زنا نمي کنند . 3.همانطور که عرض شد قران کريم مي گويد به زنا نزديک نشويد مي داني چرا؟ چون حداوند مي داند خيلي از افراد زنا را امري منحوس و خطاي فاحش مي دانند و شايد هرگز به فکر انجام مستقيم آن نباشند اما گاهي به مقدمات آن نزديک مي شويم و خودمان هم نمي دانيم اين ها مقدمات و زمينه زنا هستند . مقدمات زنا هم مخصوص فرد خاصي نيست . يعني نمي توانيم بگوييم آنهايي که اين وبلاگ ها را مي خوانند دور از مقدمات زنا هستند و آنهايي که در مقدمه زنا هستند اينجا نمي ايند . شما چگونه از دل من خبر داري ؟شايد من مثل خيل عظيم منافقاني باشم که در کل تاريخ وجود داشته اند . حرفم و رفتارم و ظاهرم و اماکني که مراجعه مي کنم همه اسلامي است اما در تنهايي خودم ........ 4.شما چگونه مي گويي که قرآن کريم بر دل سياه اثر نمي گذارد ؟ ايا بارها و بارها تنها صوت قران غير مسلمانان را مسلمان نکرده است ؟ چه دزد هايي و چه سنگ دلاني که وقتي با توصيه اي از قران کريم برخورد کردند راه مستقيم را پيش گرفتند . ايا من و شما نبايد داستان اياز راهزن را که با شنيدن ايه زير توبه کرد به ياد آوريم ؟ راهزني که از بي رحم ترين و سنگ دل ترين راهزنان بود ؟الم ياءن للذين آمنوا ان تخشع قلوبهم لذکر الله (سوره مبارکه حديد ايه16)آيا به فرموده خود قران کريم ذکر خدا ( در معرض قرآن گرفتن ، دستورات و توصيه هاي قران ) دل ها ي سياه را سفيد نمي کند ؟ در مورد اسم مطلب هم،بنده سعي کردم اسمي انتخاب کنم که توجه را به خود جلب کند . مثل شما که توجه تان خيلي به اسم اين مطلب جلب شده (دي:) اما من در اسم مطلب کلمه آيا را آورده ام و پرسيدم ايا زنا در سه شماره رخ مي دهد ؟ سئوال کرده ام و جوابش را در متن داده ام که هرگز چنين نيست . زنا مقدماتي دارد که قران کريم هم ما را از انجام و نزديک شدن به مقدمات ان نهي کرده . باز هم ياد آوري مي کنم شما نمي توانيد بين افراد صف بندي ويژه خودتان را انجام دهيد . يعني نمي توانيد بگوييد آنهايي که اينجا هستند مومن و متقي هستند آنهايي که آنجا هستند فلان و فلان .... و تنها خداوند از دلهاي ما آگاه است و ما مامور به وظيفه ي آمريت به معروف و نهي از منکر هستيم